2010-07-25

Hur jag tycker om att se saker efter hand

Nu håller jag på att se ikapp alla Brotherhood 2.0 videor. Det är mysigt att ha någonting att plöja igenom, i egen takt. Det tror jag att många tycker. Samtidigt är det ju kul att vara med i nuet och se saker så fort de kommer. Antar jag.

Igår såg jag och Moa "Eclipse". Inte för att det var att se någonting i efterhand. Nej den var inte så bra. Det jag kom att tänka på var att jag kände mig som en av de som brukar klaga på bra filmer/böcker i skolan. "Men det händer ju ingenting!". Och så var det en riktigt bra bok/film där det kanske inte hände så mycket utanför utan inuti i karaktären, eller liknande. Men, nu var det så, fast det var inte bra. Det var ingen action, det "hände ingenting", och det var inte någon bra inre dialog heller.

Men så är det ju en mellanfilm också. Det är i fyran som all crazy shit händer.

Jag köpte en massa saker också! Jag köpte en kalender, och nu har jag skrivit in det mesta som jag gjort den här sommaren. Jag köpte underkläder och så köpte jag present och mat. Typ 700 spänn spenderade jag!!! Jag har det mesta jag behöver i klädväg (förutom kanske underkläder, fast nu har jag ganska bra) så jag brukar mest köpa mat (godis that is) och jo ibland riktig mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar