2010-07-24

Hur jag överlevde att sova själv

Jag tycker inte om att vara ensam hemma själv på kvällen när man ska gå å lägga sig. Först trodde jag att datorn skulle brinna upp för den var jättevarm och hade hängt sig så den gick inte att stänga av. Men det löste sig och jag skaffade mat och senare té i en fin mugg och så tittade jag på OC. Jag antar att det egentligen inte spelar så stor roll vilken serie man tittade på när man var yngre, om den är bra eller inte, utan när man reminessar en serie är det som spelar roll hur mycket man tyckte om den, och hur många minnen som är inbakade. Tyvärr inte bara bra minnen men ändå. Så jag har börjat se om OC. Det tredje avsnittet jag såg såg jag medan jag låg i sängen i vardagsrummet. Och klockan fem på natten/morgonen vaknade jag och insåg att jag somnat till det. Fast jag hade redan satt på mig "pyjamas" och dylikt så jag behövde bara borsta tänderna och lägga mig åt andra hållet i sängen. Så det var bra, nu har jag överlevt en natt och jag dog inte. Att flytta hemifrån verkar ett steg mindre långt bort nu, yey!

:)

Nu ska jag iväg och handla prezzisar till min stora lillasyster AstroPastro! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar